Malin Åkerström

Topanga!

Publicerad 2012-07-10 20:18:04 i Allmänt,

Idag har det varit en seg dag och jag har inte gjort något vettigt alls faktiskt!
 
Men jag har ridit ut på världens bästa Topanga :D Hon var lite loj i början, hon hade kanske inte haft semester färdigt men hon var väldigt fin i handen och när jag satte lite mer tryck i henne så blev hon grymt fin. Galoppen var fantastisk och eftersom hon var så fin fick hon avsluta med att busa. Bockade och höll på gjorde hon och för hennes motivation är det viktigt att hon får göra det. Gosade med hennes huvud i min famn i 30 min efter ridturen :')
 
ikväll är det storstädning i fam. Åkerströms hus/stuga för imorgon kommer det en gäst och inte vilken som helst utan bästa Bellis :D :D :D :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela