Malin Åkerström

Tänker!

Publicerad 2012-07-17 12:57:39 i Allmänt,

Ligger ute i solen och tänker en hel del. Det som jag mest tänker på är självklart mina underbara hästar. För mig betyder de verkligen allt. Men det är många tankar som snurrar i mitt huvud både bra och dåliga. Men nu ska jag tränga undan alla dåliga och bara fokusera på det bra. Jag ska ta varje dag som den kommer och inte tänka på framtiden för den skrämmer mig. Just nu är jag ledig och fri på mitt älskade land tillsammans med Wicky och Topanga, det kan knappast bli mycket bättre. Det ska jag fokusera på!
 
Egentligen ska hästarna vila idag men jag kanske rider i alla fall. På fredag åker jag bort och då får de ändå en veckas semester. Planen är att de nu ska ridas ut hela veckan och sen vila en vecka för att sedan ridas ut ytterligare en vecka innan hårdträningen börjar igen! Jag tycker att det är viktigt att man trappar ner innan en vila även om den nu inte är längre än en vecka och att man sen trappar upp lite försiktigt. Jag tror att båda hästarna kan behöva lite ledigt då de har gått mycket ett tag. De ska få gå i hagen och äta sig feta och jag ska tvinga mamma och syster att borsta de dagligen och självklart berätta för dem hur fantastiska de är!
 
Nog om detta nu ska jag göra tidsintällda inlägg till nästa vecka så att bloggen inte står tom!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela