Malin Åkerström

Solig dag!

Publicerad 2012-07-12 21:08:40 i Allmänt,

Idag har det varit en rätt solig dag. Bell åkte hem vid ett och då satte jag igång att sola ett par timmar innan jag åkte till mina fina!
 
Eftersom Wicky var vild igår blev det ett ordentligt pass på ängen för att försöka ta bort lite av all äverskottsenergi som hann samla sig på henne under två dagar. I helgen när det är tävlingar igen vill jag ha henne fin oc ridbar :) Hon skötte sig i alla fall över förväntan och kom loss i båda sidorna. Red på det snälla bettet också men ändå var hon bra. Det var som att hon använde all extra energi till at arbeta idag istället för att springa! Fina fina häst <3
 
Topanga fick gå ut men trimmas ordentligt. Även hon ska vara fin i helgen såklart. I Roslagen fick jag ju rida loss henne en del på framridningen men i Edsbro var hon fin från start och förhoppningsvis ska hon vara det i helgen också :) Hon var riktigt fin och jag hann med att göra en massa roliga saker innan jag var klar med henne :) bästabästa Topanga <3
 
Ikväll ska jag gå och lägga mig tidigt för imorgon måste jag kliva upp i tid så jag hinner putsa, tvätta, packa och i alla fall rida Topanga innan vi rullar mot Christinehamn!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela