Malin Åkerström

Sista dagen i juli!

Publicerad 2012-07-31 22:33:56 i Allmänt,

Ingen av hästarna gick på topp men båda var ändå fina!
 
Topanga var väldigt mjuk och fin men tog inte riktigt i det där lilla extra av sig själv men när jag red henne dit var hon super, dock var jag tvungen att påminna henne om det. Men efter att ha vilat brukar hon försöka dra ut på semestern lite extra! bäst är hon alltid <3
 
Wicky är tvärtom hon måste ta igen alla dagar hon har missat att få springa ungefär så hon var mer vild än tam men ändå på ett bra sätt. Jag kunde rida henne bra idag istället för att gå hem som man ibland måste. Hon har hittat ett nytt sätt att bli starkare än mig på så det jobbades på att få bort och när hon var fin var hon fantastisk, min finaste <3
 
Middagen var trevlig som alltid och jag älskar verkligen min släkt <3
 
Imorgon är planen att rida på förmiddagen så jag kan fodra på morgonen och sen chilla ute på landet innan jag och pappa åker hem. Tagga tävling på torsdag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela