Malin Åkerström

onsdag 4 juli 2012

Publicerad 2012-07-05 12:53:56 i Allmänt,

jag känner att jag ligger lite efter med bloggningen men det blir lätt så i ödemarken. Internet är otroligt segt så att ens komma in på internet kan ta en väldigt lång tid.
 
Igår var vädret perfekt, sol, varmt och inte ett enda moln. Jag och skalis låg självklart ute och pressade i stort sett hela dagen. Hon blev brun och inte jag som vanligt....
 
Vi körde lite vattenskidor och wakeboard och skalis hade övat upp sin teknik från i tisdags, jag var grym som vanligt!
 
Åkte till hamnen och köpte glass innan vi drog till hästarna också. Red ut på en väldigt mjuk och fin Topanga <3
 
Efter middagen gick vi till stranden och chillade lite innan vi träffade Christian och Jonatan. Vi flummade mest runt hela natten och imorse när folk började röra sig upp ur sina sängar gick vi och la oss.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela