Malin Åkerström

Mitt land, mitt paradis!

Publicerad 2012-07-21 15:37:00 i Allmänt,

Mitt land verkar kanske inte vara världens bästa ställe. Vi bor i ett hus på 36 kvadrat och har inte haft någon el men för mig är det ett paradis. Här är jag fri och mår oftast väldigt bra. Hela min släkt är här och den bästa människan i hela vida världen, min mormor! 
 
Mina vänner här ute är grymma och de är riktigt okomplicerade människor att hänga med. Vi gör inte massa speciella saker men allt vi gör är roligt.
 
Mina hästar sköter jag helt själv vilket jag älskar att göra. Jag vill fodra och fixa allt. Jag tror att det är bra för min och Wickys relation också, det känns som att vi kommer närmre varandra. Topanga har ju upplevt sommaren här ute några år och hon älskar det verkligen.  
 
Mitt land är verkligen älskvärt, nu skriver jag dock detta en solig dag och är det regn har det såklart sina brister men jag räknar med sol på sommaren så det är ett paradis i alla fall.
 
 
 
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela