Malin Åkerström

Lång dag!

Publicerad 2012-07-31 00:01:40 i Allmänt,

Gick upp med tuppen imorse för att åka hem med Wicky så hon kunde få på sig sin tappsko. Hovis fixade hemma på Söderby och sen red jag henne hemma i RIDHUS :D Travde lite upphöjda bommar och jobbade lösgörande. Hon var väldigt fin för att ha vilat en vecka och om ett par dagar tror jag att hon är där vi var innan vilan :)
 
Hoppade även ett sjuårigt sto några språng för jag ska tävla henne på torsdag...spännande och jag kan säga att jag gillar henne skarpt. Fick en liknande känsla i luften som jag hade på Ron och det är inte illa direkt :D
 
Var tillbaka på landet vid typ 5 och red då Topanga. Hon var väldigt fin idag och fick göra massa galoppfattningar och öppnor. Avslutade med en mysig skrittur ner till havet för att rensa tankarna och låta själen läka från allt dåligt! hon är bra hon <3
 
nu på kvällen har jag bastat som vanligt och alla är samlade nere hos mormor utom jag och kollar på film. Jag ska nog sova så jag kommer upp i tid, hästarna vill ha mat!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela