Malin Åkerström

Klockan 17.40

Publicerad 2012-07-20 17:40:00 i Allmänt,

Idag är det beräknat att flygplanet lyfter från Arlanda klockan 17.40 mot Cypern och AYIA NAPA :D
 
Jag är nog livrädd och har ångest för att åka vilket jag alltid har. Jag hatar att flyga och längtar typ redan hem igen när jag kommer till Arlanda. Men väl uppe i luften och när jag kommer fram ändras det och det blir galet kul!
 
Jag ska för första gången åka med bara kompisar också. Det är jag, Anna,Isabelle och Frida som åker :D Dock kom jag och Anna på att vi ville åka några månader senare så vi kommer inte åka samma flyg eller bo på samma hotell men de ligger nära varandra och det är ju inte på hotellet vi vill hänga utan på stranden på dagarna och ute på kvälarna!
 
Frida, Bell och jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela