Malin Åkerström

Häst är bäst

Publicerad 2012-07-29 23:00:31 i Allmänt,

Har solat lite idag och pratat med två av norrmännen i en evighet ungefär. Så himla bra människor, jag känner även att jag börjar förstå norska mer och mer nu :)
 
Topanga red jag ut på och hade högra krav än igår men red ett kort pass. Hon var superfin i traven och väldigt busig i galoppen. Hon körde rodeo och jag kan inget annat än att skratta åt henne hon är så söt. :)
 
Wicky åkte till ridbanan eftersom hon fortfarande har en tappsko. Hon var fin idag nästan lite för ambitiös och kunde inte ta några skrittpauser men hon kändes mjuk och fin min gose :)
 
Kom hem för typ 30 min sen och nu både blixtrar det och åskar så jag är lite rädd...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela