Malin Åkerström

fulla dagar!

Publicerad 2012-07-03 21:57:54 i Allmänt,

Igår var jag först på sjukhuset, sen hämtade jag upp skalis och emma och åkte och fixade lite på Söderby och sen hemma innan vi åkte tillbaka till landet. Sjukhuset gick sådär, läkaren är knäpp och jag får fortfarande inte slå i käken!
 
Vi handlade på vägen ut hit också så vi kom fram rätt sent och jag satte igång med hästarna direkt :)
 
Topanga trimmades ordentligt på ängen och var hur fin som helst! <3
 
Wicky åkte jag och hoppade och hon hoppade otroligt fint och väl men var helt knäpp mellan hindren. Kickade bakut mellan hindren och höll på. Jag tror att bettet börjar bli lite väl starkt så ska byta till ett annat. Men känslan i sprången och känslan att styra henne mot hinder slår alla andra känslor tillsammans! <3
 
Idag har jag och skalis badat och då menar jag badat på riktigt inte bara i och upp utan simmat runt och grejer :D Vi har även åkt vattenskidor, paddlat kanot och jag har trimmat Wickan på ängen som var super!
 
Nu ska vi snart hämta Christian och Filip och sen basta hela kvällen :)
 
Skalis ponni Apella :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela