Malin Åkerström

Flyt!

Publicerad 2012-07-22 18:20:00 i Allmänt,

Jag är inne i ett flyt med båda hästarna just nu och det har verkligen gått bra på de senaste tävlingarna. Jag har hittat många mentala knep och en del saker som gör att jag rider bättre. Jag har hittat ridningen på Topanga jag sökt efter ett tag och efter Christinehamn vet jag hur jag ska tänka och fokusera för att få till den ridningen.
 
Wicky har jag alltid haft lättare för men även där har jag hittat lite nya knep som har gett resultat. Jag älskar verkligen känslan när det flyter på.
 
Nu efter deras lilla semester hoppas jag att vi kan hitta tillbaka till känslan som har varit och framförallt vill jag få fram den ridningen jag hittat. Åhh vad jag älskar att jobba med mina prinsessor <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela