Malin Åkerström

Ett år sen jag såg dig sist!

Publicerad 2012-07-24 13:11:00 i Allmänt,

Idag är det inte ett år sedan min ängel lämnade jorden utan ett år sen jag såg henne sist. Att det farväl jag tog idag för ett år sedan när jag skulle åka till Grekland skulle vara ett farväl förevigt kunde jag aldrig tro då och ändå var det smärtsamt. Jag tycker att det är jobbigt att åka bort från hästarna då jag saknar de så mycket när jag är borta och efter denna gång har det varit ännu jobbigare. Candy och jag hade ett speciellt band till varandra och hon hade funnits i mitt liv så länge. Jag kände henne utan och innan och hon kände mig. Hade jag henne visste jag att jag hade allt jag behövde. Hon var inte bara en ponny utan världens bästa ponny, min stora kärlek och min bästa vän. Man brukar säga att man har en häst under sin karriär som betyder lite extra och som kommer att bli hästen i ens hjärta och för mig är Candy ännu så länge den hästen.
 
den 24/7- 2011 skulle kunna vara vilken dag som helst. En dag av mängder utan betydelse men jag kommer alltid minnas denna dag då det är sista gången jag såg och rörde min älskade Sweet As Candy <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela