Malin Åkerström

En konstig dag!

Publicerad 2012-07-02 00:46:30 i Allmänt,

Sov rätt länge idag innan jag gick upp och drog rätt så direkt till hästarna. Staketet var helt trasigt på ett ställe så fick laga hage. Men Christian och Filip kom förbi och då åkte jag med dem och badade :) Vi badade och solade ett tag innan jag åkte hem och åt lunch för att sedan återvända till hästarna. 
 
Satte på ett snällare bett på Wicky idag (de jag trimmar henne på inne) och hon var fin i traven. I galoppen blev de lite dragkamp och när det släppte skulle jag rida in på den sista grässlingan för att ta lite mer galopp och trava av men då sprang en älg där så Wickan blev knäpp. Travade bara lite och gick hem för hon var så upphetsad. Hon hade sina fina stunder men tror att jag skippar detta bett ute ett tag till. Lyckopiller <3
 
Red sen ut på Topanga som bara fick chilla lite och känns sig bäst men hon var ändå mjuk, lätt och fin så inget att klaga på där! <3
 
Åkte sen hem till mitt riktiga hem....Lindholmen. Stannade självklart en stund i stallet innan jag åkte hem och duschade :D:D:D Dusch har man ju saknat en aning...
 
åkte till Tildis och hängde där ett tag också och nu är jag hemma :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela