Malin Åkerström

Edsbro

Publicerad 2012-07-09 14:29:54 i Allmänt,

Lördag!
 
Topanga vann 110 och var väldigt fin och jag hittade en grym känsla och bra distanser redan i svängarna  :) i 120 var hon nolla i grunden och kändes även här väldigt fin och jag hade en bra känsla. I omhoppningen blev allt kaos och fel och hon kraschade genom ett hinder och lite så :( men slutade 7a i alla fall :) Världens bästa Toppi hon är min stjärna <3
 
Syster och Eddie hade ett ner i lätt b och var dubbelnolla och 3a i deras andra lätt a!
 
Söndag!
 
Hoppade 2st 120 på Wicky och hade ett ner i den första och 2 i den andra. Resultaten var sämre än rundorna faktiskt även om resultaten inte var dåliga. I första klassen blev hon väldigt studsig mot kombinationen för jag måste kom in lite trångt för att hon ska få plats och då rev hon in. I andra klassen rev hon in i en kombination för hon fick så bråttom till b-hindret, typiskt Wicky att få det när hon ser flera hinder på en gång. Andra nerslaget var väldigt mycket mitt fel. Fick inte en ren galopp i svängen och satt och backade. Men i övrigt har hon hoppat fantastiskt och inte nuddat de andra bommarna. Känslan på att sitta på hennes rygg ger mig rysningar och får mig att aldrig vilja sitta av. Hon är bäst!!!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela