Malin Åkerström

W = dagens bäääästaaaa <3

Publicerad 2012-01-24 22:28:23 i Allmänt,

blev lite ändringar i planeringen idag. Maggan fick hoppa i ponnygruppen där hon egentligen skötte sig rätt bra eller hon bråkde inte så mycket. Hon fick göra rätt enkla övningar men hon var så sjukt stark och hängde sig på bettet vilket gjorde det riktigt svårt att rida på hinder. Men när jag fick till det vilket inte var så ofta hoppade hon riktigt fint. Får trimma massa övergångar de kommande dagarna!

Hoppade sen Wicky och idag var det lite serier och så. Hon var galet pigg!!! Shit vad energi hästen har :O Men hoppningen gick hur bra som helst! Hon bara klipper till och så flyger hon :D På slutet fick jag avsluta med ett par språng som var lite högre det ena var väl 120 och det andra ca 135 och hon kom inte riktigt perfekt på 135 hindret men jävlar vad hon hoppade i alla fall, bästabästabästa Wickan :D <3

När jag mockade efter gick W och Topanga i skritten. Mamma skulle ha ridit T idag men eftersom hon är snorig ska hon ta det lugnt tills det är över :(

När jag mockade ringde även Carina med lite dåliga nyheter angående Maggan men men jag hoppas ändå på det bästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela