Malin Åkerström

Träning!

Publicerad 2012-01-05 20:26:05 i Allmänt,

Gårdagen var rätt kul! Jag har allt väldigt bra vänner :)

Idag vaknade jag hos Skalman och chillade där en stund innan jag åkte hem och till stallet.

Red ut på Topanga och eftersom underlaget inte var det bästa blev det bara skritt och lite trav men hon var fin :)

Hade Carinas insläpp och mockade alla boxar + bytte vatten.

Sen åkte vi iväg till Stora Wäsby med Maggan. Idag hoppade vi mycket linjer och bana och Maggan skötte sig långt över förväntan :D Fina fina jättebebis!

Sen hem och sätta ut mina i skritten medan jag mockade en gång till och gjorde höpåsar, hämtade upp skalis vid tåget påvägen hem och nu ska vi snart äta middag med the familj, marcus är hemma och har en vän med sig så idag blir vi många :)

Sen ska jag åka tillbaka till stallet för att kvällsfodra innan min och skalis myskväll börjar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela