Malin Åkerström

SNÖÖÖÖÖ=ÄNTLIGEN

Publicerad 2012-01-22 20:04:31 i Allmänt,

Äntligen kan man rida ut igen :D Wicky fick sig en lång tur ute i snön. Har galopperat henne massor så hon fick springa av sig massa energi och gladare häst får man leta efter :D så underbar så man blir ju lycklig :D

Mamma red Topanga och hon hade varit super. Jag red markarbete på tönt oscar som inte ville gå förbi ena kortsidan men även han hade sina fina stunder :) Bebisarna fick vila idag eftersom de ändå skulle vara så mentalt trötta efter gårdagen.

har mockat och fixat allt men inte har jag hunnit fixa Wickys man ;) har chillat runt och gosat och ryktat istället ;) aja ingen tävling ännu!

Har varit hemma och ätit middag men min familj vilket jag aldrig gör så det var trevligt! Men snart åker jag tillbaka till stallet och kvällsfodrar under tiden mina går i skritten :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela