Malin Åkerström

Ron!

Publicerad 2012-01-26 11:42:02 i Allmänt,

den bra nyheten är att jag nu ska börja rida Ron mer och det är bestämt att jag ska fortsätta tävla honom tills han blir såld! :D Ska ha honom tre dagar i veckan vilket kommer bli lite stressigt eftersom han inte står i mitt stall men han står väldigt nära där jag bor typ 1 km bort och söderby är 1,2 km bort så det är inte långt emellan. Det finns inget ridhus där han står men man skrittar över till söderby på 5 min så det är ju bra.

Ska i alla fall ha honom fredagar, lördagar och söndagar är det tänkt. Men först måste jag följa med hans ägare och kolla vart hans saker och så finns :) Känns riktigt roligt och bra att rida honom lite hemma när man ska tävla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela