Malin Åkerström

Pluggat klart för dagen!

Publicerad 2012-01-22 23:47:08 i Allmänt,

har pluggat totalt 3 effektiva timmar Internationell ekonomi idag. Imorgon kommer mormor och förhör mig på den internationella ekonomin/geografin för på torsdag är det prov. Har rätt mycket i skolan just nu men jag och mormor har en plan som kommer göra att allt fixar sig! Vad skulle jag göra utan henne!? har även städat mitt rum vilket jag har börjat göra varje dag...undrar om det är någon sjukdom som drabbat mig för så här ambitiös brukar jag inte vara :P

nattade hästarna förut och jag tror sessorna tyckte att det var skönt att få röra sig lite till på kvällen, i alla fall Wicky för hon har så mycket energi!

Nu tar jag en dejt med sängen och taggar till skola imorgon...Not

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela