Malin Åkerström

Lugn dag!

Publicerad 2012-01-18 20:59:37 i Allmänt,

insläppet gick ovanligt smärtfritt idag!

Mockade och fixade allt innan jag red när hästarna gick i skritten vilket var skönt!

Red sen Maggan, joggade henne bara lång och låg och lät henne rulla på några varv i galopp. Fin var hon!

Tränade Wicky för Birre. Birre är verkligen grym! hon förstår mig och Wicky som ingen annan gör och hon lyssnar på allt jag frågar och kommer med bra svar hela tiden. Bra övningar också och hon accepterar att Wicky är som hon är. Idag gick det riktigt bra! har aldrig kunnat ha henne så fin så länge i galoppen som jag hade idag :D Det går framåt :D bästa Wickan <3

Ska rida Oscar imorgon istället så jag är hemma tidigt trots att jag har gosat en massa med både Wicky och Topanga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela