Malin Åkerström

Hoppträning!!!

Publicerad 2012-01-31 22:10:04 i Allmänt,

Skolan var chill idag mina fina vänner gör ju till och med skolan rolig :)

Red Bananen innan träningarna och jobbade mycket med serpentinbågar, tempoväxlingar och lite övergångar. Fin och pigg var hon!

Sen TRÄNING med Topanga först! I början var hon mer uppåt än framåt men efter att ha travat bommar och lite så blev det bättre. Själva hoppningen gick superduper, hon gjorde inte ett enda hinderfel min pärla, red bättre än vad jag trodde, känslan fanns där och jag tänkte på att rida henne som jag fick göra för lotta som var min senaste träning med toppi. Avslutade med 2 hinder på ca 120-130 och hon hoppade så fint så :') Äntligen är vi back on track och nu jävlar ska vi köra i år! Bara mitt huvud hänger med så kommer allt bli bra. Älskade häst <3

Sen Maggan/vilddjur. haha nej hon var inte dum idag men så satans pigg. Bockade och höll på gjorde hon fast av glädje istället för ilska. Vilket gör en stor skillnad. Även hon hoppade super, töntade sig ngn gång när ett hinder helt plötsligt ändrades men hon hoppade två avslutande språng på 130 grymt bra, finaste bebisen <3


Bild från idag, Matilda och Honey var äntligen med igen vilket typ är megadunderbra!!!

Kommentarer

Postat av: johanna

Publicerad 2012-02-01 21:40:32

Vad går du för inriktning i gymnasiet ? :) hur hinner du med alla hästar och plugget samtidigt? Har sett att du pluggar mycket med din mormor, önskar jag också hade en sådan mormor :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela