Malin Åkerström

Hemma!

Publicerad 2012-01-19 23:17:54 i Allmänt,

okej jag har faktiskt hunnit duscha också!

när jag kom till stallet fick jag en massa ny energi, helt sjukt faktiskt jag känner mig som en helt annan människa :D

Red ut på en pigg Bananis!

Trimmade dressyr på Oscar och Jody = fina grabbar!

Sen mocka några boxar och åka hem för att vara med på middagen för min lillasyster! Ma måste ju ställa upp liksom hon ställer faktiskt alltid upp för mig och gör allt jag ber henne om, fina syster!

Sen tillbaka rida Tiger och han fick gå över lite bommar och skötte sig utmärkt, han har så lätt för sig!

Sen fodra och mocka klart medan sessorna skrittade. Mamma red för övrigt Topanga!

Hade velat rida Maggan som skulle vila idag eller imorgon men får rida henne imorgon!

Helgen kommer bli händelserik men förhoppningsvis bra, ska dock verkligen sätta mig ner några timmar varje dag och plugga järnet :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela