Malin Åkerström

Hemma från björnis!

Publicerad 2012-01-02 01:43:19 i Allmänt,

Björnis levererar som vanligt med en grym vecka som jag länge kommer minnas. Det har varit sjukt kul att åka både snowboard och skidor och Anna gör ju inte saken sämre direkt, världens bästa vän <3

Så fort jag kom hem åkte jag till stallet. Helt sjukt vad man kan sakna sina hästar under en vecka. Topanga hälsar mig välkommen hem genom att pussa mig hundra gånger och Wicky gnäggar, finns det några mer fantastiska hästar!?

Hälsade även på bebisarna och mockade och fixade deras mat för carina är bortrest så nu ska jag även sköta den biten några dagar.

Har hunnit hämta hem min kanin också som numer är Marias!


saknaden är stor 5 månader och en dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela