Malin Åkerström

Fina unghästar :D

Publicerad 2012-01-10 23:44:48 i Allmänt,

Red först Wicky, skrittade ut och red sen i lilla och jobbade med min favvövning som jag gjorde för ett tag sen när jag red för Birre. Hon var vild men lyssnade ändå på mig. Känns som att jag kom åt henne bra och att det blev ett nyttigt ridpass för oss båda :) älskade häst :') <3

Mamma red Topanga och trots att hon longerade henne innan försökte hon bocka av mamma.. ;)

Red Jody i lilla och idag var han ngt sämre men när han hade sina bra stunder var de riktigt bra!

Sen träning :D

Maggan: det var mycket markarbete i början och en hel del svåra övningar för henne men bortsett från en del bockande och studsande gjorde hon övningarna riktigt bra. Hon var riktigt pigg idag! Hoppningen gick super, vi hoppade lite olika linjer och avslutade med en linje på ca 130 och hon bara hoppar som ingenting min finafina jättebebis <3

Bananen: herregud vad duktig hon var! i hennes grupp är det bara unghästar så övningarna var anpassade till dom. Bananen slog många rekord idag! Hon har hoppat oxrar och hinder i följd och hon var till och med pigg och tyckte att det var roligt. höjdrekord slog hon flera gånger om men det högsta var en hel meter :D duktig nanis <3

Har pluggat klart en grej med Fanny nu och ska plugga vidare på egen hand innan sängen och OC väntar, parkera om lite bilar ska också göras...


jag älskar dig finafina häst <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela