Malin Åkerström

Dagen i ord

Publicerad 2012-01-08 00:27:12 i Allmänt,

Stallet kan sammanfatta min dag bra för det är där jag har spenderat de flesta timmarna. Jag har ridit en nästan svart bockande häst vid namn Topanga, hon fick skritts ut en vända och sen gå i lilla.

Sen red jag en knasig liten vild Wicky! Tränade markarbete för Maria och det gick helt okej, Wicky har dina vilda stunder men på slutet och i början var hon fin.

Red två små vita ponnysar som var pigga och lite småjobbiga men Jody blev väldigt fin och Swing helt okej!

Avslutade ridandet med ett pass på fuxstoet Maggan och hon har ju sina stunder och då sitter jag inte direkt stabilt... Men joggade henne mest eftersom hon säkert har lite träningsvärk efter kursen!

Kvällen har spenderats i mitt hem tillsammans med Bredis och ice age!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela