Malin Åkerström

5,5 hästar ridna!

Publicerad 2012-01-08 23:08:55 i Allmänt,

Idag har jag varit i stallet hela dagen som vanligt! Folk borde tro att jag inte har ett liv typ men det har jag stallet är mit liv, det är där jag mår som bäst :)

Wicky tränade jag markarbete på för Maria ska skriva mer om det i ett eget inlägg!

Tränade Bananen för mamma som är gammal dressyrtränare och har utbildat mycket unghästar genom åren. Det gick super och juag fick massa bra tips och övningar! Första gången mamma ser mig rida bananis också :) Vi har kört fast lite ett tag så jag behövde lite hjälp hur vi skulle ta oss vidare!

Sen red jag ett ordentligt trimpass på Maggan med övergångar för att få lite ordning på henne. Hon var bråkig i början men sen gick hon hur bra som helst. Avslutade med att skutta över lite småhinder och hon hoppade de fint :)

Sen hade jag insläppet innan jag red markarbete på Oscar. Han är inte riktigt lika fin som innan hans vila men helt okej i alla fall :)

Red fram Topanga åt mamma och hon bockade och var allmänt pigg och glad :)

Red sen jody ungefär som igår fast han var så fin så jag kunde utveckla det lite mer :)

Idag har det varit väldigt bra ridpass vilket var skönt för igår gick ingen 100% bra.

Har hunnit med en släktmiddag hos min kusin Johan som fyller 18 och kvällsfodra också!

Nu ska jag plugga, städa och tvätta hela kvällen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela