Malin Åkerström

Torsdag

Publicerad 2012-02-09 22:15:55 i Allmänt,

ja torsdag är det idag vilket är min hatdag i veckan! Men denna har varit rätt så bra om man bortser från en och annan flygtur från hästen!

Har varit i min kära skola och som vanligt arbetar vi mycket flitigt där! Sen så har jag varit i mitt älskade stall!

Hann rida ut på underbara bästa Wicky i ljuset så vi tog en lång skrittrunda i skogen innan vi tog tre varv runt ängen. Så himla härlig ridtur, det är sjukt vad den lille hästen kan få mig glad också :D

Red även Långben både inne och ute, han är fin han! Red Oscar och Swing inne. Måste säga att Oscar var riktigt rolig att rida idag :D

Har även roat mig med att mocka 6 boxar, fylla 24 höpåsar och ett x antal krafthinkar :P

nu ska jag plugga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela