Malin Åkerström

tjenixen

Publicerad 2012-02-03 22:51:09 i Allmänt,

Efter att ha ätit lunch hos skalis så åkte vi till mig och direkt till Ron där jag mockade och fixade och sen red jag honom på Söderby. Han är rätt så träig att rida på marken men efter att ha gjort massa skänkelvikningar blev han lite mjukare. Han behöver verkligen trimmas ordentligt nu så han kommer i form :)

Sen åkte jag till arninge för skalis skulle köpa ett par jeans på h&m och jag skulle ha köpt ett täcke till Wicky men affären var stängd :/

åkte till mitt stall och red ut på prinsessan Topanga som var viiiiild. Men hon fick trimmas rätt ordentligt ute i snön och var underbar som vanligt! :D

Sen mocka och fixa medan Wicky gick i skritten, sen tog jag in henne och satte på tömkörningsgrejerna och gick ner till lilla ridhuset och tömkörde. Hon var riktigt fin och jätteduktig. Älskar att titta på mina fina häst :') men saknar redan att rida henne!

Maggan fick vila för klockan blev för mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela