Malin Åkerström

svar på fråga!

Publicerad 2012-02-01 22:40:51 i Allmänt,

Vad går du för inriktning i gymnasiet ? :) hur hinner du med alla hästar och plugget samtidigt? Har sett att du pluggar mycket med din mormor, önskar jag också hade en sådan mormor :)



svar: jag går samhällsprogrammet med ekonomisk inriktning. Det är ofta lite stressigt men det gäller att planera sin tid väl. I stallet vill jag inte stressa och jag älskar att jag har rätt mycket att rida på just nu. Jag tar mig tid till det och offrar rätt mycket annat. Men hästarna är det jag lever för. Utan min mormor hade jag aldrig klarat skolan så bra som jag gör. Allting går typ fyra gånger så fort att plugga med henne som om jag pluggade själv. Sen så har jag ett rätt bra schema och nära till både skolan och stallet så där tjänar jag in mycket tid. Jag rider en del unghästar och de rider jag inte jättelånga pass på runt 30-40 minuter vilket gör att jag kan rida 1,5 häst när andra rider 1. Alla borde ha en mormor som min faktiskt hon kan alla mina ämnen och hjälper mig när som helst vart som helst. Tack för frågan! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela