Malin Åkerström

Stallet hela dagen idag!

Publicerad 2012-02-11 22:10:39 i Allmänt,

Tog Ron först idag så mockade där och red sen upp till söderby för att trimma dressyr. Han var som en planka men efter massa skänkelvikningar och övergångar hela passet kunde han trava av fint i alla fall :) pigg och busig var han också!

Sen slavade jag åt min bror innan jag åkte till Söderby. Red ut på Topanga och Wicky, både fick gå en väg jag inte så ofta rider nu för tiden men båda var fina, W var lite överpigg som vanligt ;)

Sen mördarpass på Oscar. Fokuserade mest på galoppen och efter mycket kämpande blev han som jag ville ha han :)

Red sen Långben med massa bommar och småhinder. I början gick det sådär för att jag inte red så bra. Han är så stor mot vad jag är van vid så det tar lite extra tid att hitta honom men jag jobbade på tills jag fick igenom det. Han var superfin och gjorde alla övningar kanoners!

Bredbergs har precis varit här på middag vilket alltid är trevligt! Bredis är nog världens bästabästa människa!


Om du bara visste hur saknad du är <3<3<3<3<3<3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela