Malin Åkerström

Söndag!

Publicerad 2012-02-19 23:12:37 i Allmänt,

På söderby hoppade jag även Maggan som var värre än värst idag med sina andra små konster! Men hoppade det gjorde hon i alla fall bra!

Red sen markarbete på Oscar som är fin på marken men jobbig med bommar och sådant!

Prinsessorna har skrittat idag!

Åkte på middag hos kusinerna och fick en spruta vilket är det värsta jag vet!

återvände till stallet och mockade och kvällsfodrade, sen till Bell för att packa bilen till UF-mässan imorgon och på tisdag. Kommer bli långa dagar. Imorogn ska jag åka halv 10 och kommer hem vid halv 9 :/ Så klockan är ställd på 06.00 sen får vi se när jag lyckas ta mig upp men tanken är att hinna rida en eller kanske 2 hästar innan vi åker. Det blir i så fall Wicky och Tiger :)

Nu ska jag sova trötter som jag är! godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela