Malin Åkerström

Några timmar kvar...

Publicerad 2012-02-23 00:00:51 i Allmänt,

Har haft fullt upp hela dagen!

fixat allt inför den kommande veckan med hästarna. Ridit Oscar, Topanga, Wicky, Carlando och Tiger. Bogserat mammas bil till verkstaden och nu även packat!

Tagit farväl av mina hästar och töntig som jag är kunde jag inte hålla tillbaka tårarna :'/ jag kommer sakna de så fruktansvärt mycket! Med min förra resa i bakhuvudet gjorde det inte saken bättre! Men jag har valt ut personer som jag litar på att ta hand om dem.

Nu ska jag kolla på film och somnar jag så gör jag det annars är tanken att vara trött på planet så jag kan sova lite där, sjuk är jag också mår mycket sämre än imorse så hoppas att det blir bra tills vi kommer fram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela