Malin Åkerström

Långhelg!

Publicerad 2012-02-02 22:00:26 i Allmänt,

Ingen skola imorgon eller på måndag så nu är det helg :) sitter på tåget påväg hem till skalis vi ska ha en plugg och myskväll.

Hon har varit och hjälpt mig i stallet bäst som hon är!!!

Har tömkört Wicky vilket jag ska göra veckan ut för där gick hon precis som hon ska!

Sen trimma Oscar som var rätt fin, börjar bli kul nu när man kan fokusera på lite mer detaljer.

Sen Maggan och bananen, skalis gick med Maggan när jag red bananen som var rätt seg, det blev många galoppfattningar på henne idag vilket jag nu ska börja träna mer på. Sen gick skalis med B när jag red Maggan. Maggan flyttade jag mycket för skänkeln och sen så blev det massa övergångar. Hon hade energi så det räckte och blev över.

Sen mocka åt mina och Jody, gå med Jody och kvällsfodra. Mina gick i skritten med bebisarna och nu sitter jag här :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela