Malin Åkerström

En bra dag :D

Publicerad 2012-02-05 23:17:56 i Allmänt,

Idag har jag inte stressat utan tagit tid på mig i allt jag gjort. Dagen började med lite OC innan jag åkte och mockade och fixade maten hos Ron. Sen åkte jag hem väntade på systeryster som åkte med och fotade mig och hästarna lite. Dock va hestisarna arga på alla bilder ;)

Sen hade jag insläppet och efter det fixade jag maten åt mina hästar. Åkte sedan till Ron och red honom upp till Söderby, mamma hjälpte mig att hoppa lite. Han har inte hoppat på ett tag så han var pigg och glad men hoppade lika fantastiskt som vanligt.

Red hem honom och återvände till Söderby, tömkörde en mycket fin Wicky, trimmade en mycket pigg maggan med övergångar och jobbade med långa bommar i trav och galopp på en grym Topanga :D

Sen  kvällsfodra och åka hem.

Alla hästar har fått trimmats lite längre idag vilket ledde till att jag inte hann med lille bananen men jag får prioritera henne imorgon istället :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela