Malin Åkerström

Dålig morgon

Publicerad 2012-02-22 12:58:23 i Allmänt,

Vaknade vid 10 och mådde riktigt dåligt, tur att det inte är ngn skola idag. Kollar mobilen som hade 10 missade samtal och den var inte på ljudlös!? Sov nog ganska så djupt kanske för inte har jag märkt den! Alla var från mamma som också lämnade ett riktigt läskigt meddelande, fick panik och ringde henne som inte svarade = ännu mer panik. Ringde pappa som inte heller svarade och så ringde jag mormor som svarade. Det var inte så farligt som jag trodde. Typiskt mig att alltid tro det värsta, jag trodde att ngn av hästarna hade dött liksom... Men hestisarna mår prima!

Nu måste jag skynda till stallet efter att ha tagit lite mediciner. Inatt åker vi till en liten ö utanför Afrika och jag har en hel del att fixa innan. Ångesten är hög över att åka även fast jag vet att det nog kommer bli roligt. Men just nu vill jag bara vara hemma och hos hästarna :)


Mitt allt :') <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela