Malin Åkerström

Anmält tävlingar!

Publicerad 2012-02-15 12:37:51 i Allmänt,

det är skönt att vara ledig men gud så uttråkad jag är, ska äta ngt lite snabbt och sen rulla mot stallet!

Har i alla fall kollat på OC, pluggat lite och anmält till tävlingar. En tävling jag tänkte åka på är full vilket suger :(
men men inte hela världen så här tidigt på säsongen. Sen så är det inte bara Wicky och Topanga som är anmälda utan jag anmälde Eddie och Maria till ett par tävlingar jag tycker hon ska åka på. Hoppas bara att mamma kan köra henne, annars får jag köra henne själv.

Om en vecka och 1 dag åker jag till Cap Verde vilket börjar bli skrämmande nära, har inte fixat allt som bör fixas innan...


Någon jag inom en snar framtid kommer åka och hälsa på :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela