Malin Åkerström

uteritter!

Publicerad 2012-12-26 22:24:36 i Allmänt,

Idag har jag ridit ut och började med Summer som var pigg ovh glad. Han är så rolig när han är på de humöret och man får till det på ett ärligt sätt ute tycker jag när det gäller honom. Fina Hingsten!
 
Sen red jag ut på Ghisela ovh hon börjar bli fin nu. Det är alltid lite kämpigt i början av varje ridpass men det tar sig och hon är för go lille Grisen!
 
Rune var som Rune är alltså fantastisk och man kan inget annat än att gilla henne!
 
Britt var som Britt är alltså upp och ner och hit och dit. Ena stunden super, andra katastrof och så men det blir bättre och bättre. Hon blir i alla fall aldrig långtråkig, knashästen!
 
Det här är verkligen vad jag älskar, att rida! Det finns inget stopp i mig när det kommer till ridningen jag kan liksom inte få nog.
 
Pickels/ Wicky har gjort sitt träningsprogram och avslutat med spa. Det gör mig SÅ SJUKT GALEN ATT JAG INTE FÅR RIDA PÅ HENNE!!!!!!!!!!!!!
 
världens bästa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela