Malin Åkerström

Usch och fy

Publicerad 2012-12-09 19:59:09 i Allmänt,

sjukt jobbig dag och ännu är den inte över...Idag är en sådan dag då man inte vill gå upp för det gör ont överallt, en dag när man blir anfådd av att gå till stallet typ 50 meter, en dag när man slår i armen i en boxdörr och bryter ihop för det gör ont, en dag när man är sjuk på jobbet. För att göra allt lite lättare är det typ -17 grader ute när man redan fryser i sitt varma rum innan man gått ut. Gnällig är jag men jag HATAR att vara sjuk och att ligga inne gör inte saken bättre för det är trååååkigt. Red ut kravlösa pass på gamlingarna och lät den djupa snön göra jobbet så visade jag mest bara vägen. Unghästarna vilar vilket de ändå skulle så det gjorde inget.
 
Kom hem vid 4 och sedan dess har jag legat i min säng och tittat in i väggen och det är trååååkigt. Ena sekunden fryser jag och andra svettas jag och i den tredje en kombination!
 
Mallan måste vara frisk till imorgon så hon ligger här och hoppas på det bästa!
 
skulle vilja ligga hemma hos familjen...fett hård jag ser ut ;)
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela