Malin Åkerström

Lördagssysselsättning!

Publicerad 2012-12-08 11:42:05 i

Eller Summer trimmade jag ordentligt imorse och trodde det skulle vara värre för han vilade igår men han var helt okej :) Matilda longerade Rune i pessoaselen samtidigt! :)

Nu har Calette hoppat både studs, bana med svåra svängar och två hinder med tre språng emellan :) hon var typ inte inhoppad innan jag började här men gör stora framsteg! Hoppar med tryck och högt och fint med bjudning. Hon gör det enkelt faktiskt och jag tror hon kommer bli fin om man matchar henne rätt. Idag hoppade vi banan på mest 60 något hinder på 70 och ett på 80. Högre kommer jag inte hoppa på ett tag då det finns tre saker som ska bli bättre för att jag ska kunna ge henne bättre förutsättningar. 1. Mer svängbar 2. Gå att stanna och 3. Mindre tittig och spänd! Men supernöjd idag. Nu står Silver på tur!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela