Malin Åkerström

Hemlängtan!

Publicerad 2012-12-23 22:59:45 i

Idag har jag jobbat halvdag. Red Summer, Britt och Ghisela och alla gick bra. Slog hopprekord på Grisen på hela 90 cm ;)

Har varit hos prinsessan <3 och ridit Jody och avslutade allt med Julbord hos mormor med släkten :)

Nu ligger jag ensam på Runsten och läängtar hem mer än någonsin. Jag vet att familjen sitter hemma tillsammans och kollar på film för en gångs skull... Till och med Marcus är hemma och jag ligger här :( usch vill ha en riktigt bra jul men jag jobbar och ska mocka mest hela dagen. Försöker intala mig själv att det är värt det vilket det är men inte just nu kanske. Ska sluta grubbla tror jag och sova. Godnatt mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela