Malin Åkerström

Fett rädd...

Publicerad 2012-12-20 18:16:32 i Allmänt,

Sitter och söker om jordens undergång imorgon och jag är faktiskt rädd.....Känns inte alls bra! Vad jag har fått fram är att det kommer ske inatt när jag sover vilket lugnar mig lite i alla fall
 
Idag har jag ridit 3 av mina fina fyrbenta och Matilda har longerat en Rune.
 
Red Britt inne och de håller på att fixa en massa på taket så hon var överallt och ingenstans och hoppade runt men skam den som ger sig, hon blev superfin verkligen galet fin. Vi börjar hitta varandra och hon börjar lita på mig och det gör så stor skillnad. Jag har tränat henne så mycket nu också så jag har så många verktyg att ta till ifall det krånglar.
 
Red ut på Summer och han är som han är men jag kommer åt honom bra ute och kan jobba med hans raktriktning som är jobbig i hoppningen för han drar alltid åt vänster i sprången. Nu när det ändå är chillperiod kommer jag rida ut mycket och jobba med detta.
 
Ghisela tränade jag dressyr på för Jeanna och hon passar rätt bra till Ghisela som är lite av en pansarvagn. Båda gångerna har jag gått därifrån med nya verktyg så nu hoppas jag på att Grisen blir lite mjuk hon med :)
 
Wicky har tappat en sko idag men jag hade flyt och hittade en hovis som ordnade det. Hon gick på bandet och fick sola och ryktas. Typical Wicky-dag!
 
Den ponnyn är så saknad.... <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela