Malin Åkerström

Träningen igår!

Publicerad 2012-08-29 11:39:48 i Allmänt,


Det var en bra träning för Wicky. Mycket markarbete och lite linjer samt tre hinder på medellinjen med räcke, 3 språng oxer, 4 språng räcke. Det är en svår linje för oss då jag har svårt att få in de 4 på slutet och är ofta för snabb tillbaka på mittenhindret och är det en oxer river hon lätt bakbommen för att jag kommer ner i sadeln för tidigt och tar tillbaka eftergiften.
 
Wicky rev bara en bom på hela träningen och var riktigt lydig för att vara Wicky även om hon är hetsmongo. Men jag älskar mitt hetsmongo och på hennes rygg trivs jag bättre än någon annanstans i hela världen. Känslan är obeskrivligt bra och hon är så fin så fin min älskling <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela