Malin Åkerström

Time to sleep!

Publicerad 2012-08-24 23:51:14 i Allmänt,

ska sova nu för imorgon börjar jag jobba klockan 06.00 i stallet :)
 
Idag har jag gjort något välbehövligt med båda mina prinsessor, galopptränat ute på en syykt (sjukt på norska) stor stubbåker! Båda hade en hel del överskottsenergi och uppskattade det lika mycket som jag :D 
 
Ako och Crux har jag också ridit med småhinder vilket Ako tycker är 1000 gånger roligare och arbetet blir betydligt lättare då. Crux tycker mest om mat men jobbade bort lite kalorier och var rätt fin. Han har tydligen helgen på sig att bli fit så vi får jobba på ordentligt :)
 
Pappa hyrde film, köpte godis och cola så kvällen har tillbringats i soffan med honom och mami <3
 
Jag saknar Napa med mina grymma vänner och jag saknar mina vänner också!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela