Malin Åkerström

Tävling!!!

Publicerad 2012-08-03 00:13:00 i Allmänt,

Drog till Tegel igår, standard! men det var kul att få träffa massa saknade vänner <3 Anna sov även hos mig och idag hade vi sovmorgon för tävlingen började rätt sent :)
 
Tävlade Sophies fina Ako i en 120 avd.b och hade ett ner men det var bara en felfri så rosett fick vi i alla fall :D En helt fantastisk häst som är hur rolig som helst att hoppa :D Rev ut ur kombinationen för hon fick inte plats, hon har en enorm galopp. Hade jag rätat upp mig mer och varit snabb med en förhållning hade det nog gått men det är lätt att vara efterklok. Nu vet jag i alla fall till nästa gång! Superkul var det i alla fall :D
 
Nu ligger jag i min säng på landet igen och ska snart sova. Fodrade mina prinsessor och gav de massa pussar förut när jag kom och de verkade rätt nöjda med livet. De vilar alltså idag vilket de förtjänar!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela