Malin Åkerström

Stressigt!

Publicerad 2012-08-10 21:15:03 i Allmänt,

Gick upp vid 4 imorse för att hinna till tävlingarna i Tierp som började vid 7....Hoppade en 120 på båda mina fina!
 
Topanga var spänd och jag red kasst men vi fick 4 fel i omhoppningen så resultatet var helt okej :)
 
Wicky var viiiiiiiild och även här red jag kasst och ett par bommar föll av bara farten men hon hade en riktigt fin linje så inget gnäll på henne!
 
Oavsett vad så älskar jag mina hästar mest i världen dock är jag grymt besviken på mig själv idag :(
 
Vi flyttade hem hästarna efter tävlingen och nu sitter jag på landet för att fixa allt här innan jag imorgon också flyttar hem :) det är skönt att ha hästarna hemma men tråkigt att lämna mitt älskade landställe :(
 
Hinner inte skriva så noga idag för Oscar väntar på mig....
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela