Malin Åkerström

Så sjukt mycket vuxenpoäng!

Publicerad 2012-08-30 23:27:14 i Allmänt,

Klockan 10 imorse var jag på min livs andra arbetsintervju så redan där började vuxenpoängen rulla in! Jag hatar verkligen arbetsintervjuer och att åka runt till främmande ställen bland främmande människor...Men jag gjorde det och det gick bra! De ska ringa mig när det behöver mig som vikarie på olika förskolor så får jag välja själv om jag vill jobba eller inte.
 
Efter det plockade jag upp skalis vid tåget så åkte vi till Tessa och jag hoppade henne. Hon hoppade sjukt bra idag lätt bästa gången jag har hoppat henne :) Under tiden jag var där ringde det och jag fick hoppa in och jobba mellan 12.30 och 16.15 och där strömmade vuxenpoängen in igen!
 
Sen fick jag åka till mina efterlängtade hästar! Skönt med en dag med lite rutiner faktiskt. Tog mig en lång tur på Wicky och galopperade på stubbåkrarna tills hon blev fin! Hon fick med andra ord springa av sig ordentligt och hon blev sjukt fin. Så himla underbart att galoppera på ett stort fält på världens bästa häst med grym musik i öronen och aah jag älskar det!
 
Red sen Oscar som var rätt jobbig men med mycket jobb och slit så fick man lite tillbaka för sitt arbete och han blev så fin som han faktiskt kan vara!
 
Kvällsfodrade hästarna också vilket också är mysigt och samtidigt rullar lite pengar in på kontot :)
 
Nu sängen jobb imorgon mellan 7.30 och 16 :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela