Malin Åkerström

Onsdag en förskräckligt regnig sådan!

Publicerad 2012-08-23 00:55:04 i Allmänt,

idag har jag mer eller mindre hängt med Matildorna och Bella hela dagen och kvällen.
 
Ridit några hästar har jag också gjort och är väldigt nöjd med Wickys pass. Trimmade henne inne och hon hade en väldig massa överskottsenergi och var lite stel och svår men jag fick igenom det och hon blev fantastisk tack vare min favvoövning på henne i markarbetet. Älskar verkligen när det är svårt i början och sen släpper för det känns som att de passen ger så mycket mer än om det är lätt hela passet. Wicky är förövrigt helt galet rolig på alla sätt och vis <3
 
Åt thai middag med girlsen hos skalis och hängde där innan jag nu kom hem till ödeholmen :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela