Malin Åkerström

Mot stallet!

Publicerad 2012-08-28 14:25:11 i Allmänt,

ska dra till stallet för att fixa lite innan dagens enda häst ska ridas och hopptränas och det är Wicky :D
 
igår var jag på kliniken med Sophie och sen var det avskedsgrej i stallet och jag red Jody, Oscar och Topanga. Toppi och jag busade på stubbåkrarna och det var galet kul och de andra trimmades inne. Kom hem från stallet vid 23.00 och då fixade jag med jobbgrejer innan jag duschade och gick och la mig.
 
Imorse var jag och Topanga hos hovis klockan 8 och nu är hon ute och myser i hagen och jag hemma och har kollat Vampire Diaries hela dagen :)
 
Grymma grymma ponny vad glad jag är att du fanns hos mig under nästan 5 år av min ponnytid <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela