Malin Åkerström

II världskriget!

Publicerad 2012-08-27 01:43:26 i Allmänt,

Japp krig med min älskade Wicky idag! Det vi krigade om var att jag ville att hon skulle galoppera normalt över en bom på marken vilket hon tycker är fruktanhsvärt onödigt när man kan studsa, hoppa och skena över de istället. Men jag vann striden och jag fick igenom så otroligt mycket bra saker även om det tog sin tid. Hon fick en straffrunda i skritten efter....Nää hon fick gå där så hon skulle skritta av ordentligt :) Min bästaste <3
 
Har trimmat både Crux och Ako för sista gången!? Grymt fina var de båda två. Lätt bästa passet på Crux och en av de bättre på Ako :)
 
Har jobbat eftermiddag och kväll också i stallet så nu är jag väldigt trött!
 
Hahha hon får mig att skratta så otroligt mycket :')

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela