Malin Åkerström

igår

Publicerad 2012-08-15 10:41:23 i Allmänt,

igår orkade jag inte blogga... men det var en väldigt blandad dag!
 
Först var jag på Runsten och hopptränade Wicky! Äntligen fick jag hoppa för tränare.Vi hoppade på den stora gräsbanan så Wicky var hur nöjd som helst, kanske lite för nöjd. Hoppade långt spegelvatten och avslutade med en bana på 130 som hon hoppade felfritt :) Det var en del brottningsmatcher men på 2 hinder på sista banan hittade jag verkligen hur jag ska rida så det blir som bäst! Sprången är då fantastiska :D bästa älskade hästen <3
 
Mamma red Topanga :'(
 
Jag trimmade Oscar och Crux!
 
inget mer spännande hände och nu ska jag rulla till stallet och ta in Wicky till hovis :)
 
Ako på runsten :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela